Backoffice
Met de Backoffice hebt u in real time toegang tot alle statistische gegevens gelinkt aan uw kassa, uw bestelkiosk en/of uw Click & Collect-dienst. Dit laat u toe uw verkoop nauwkeurig en gemakkelijk te beheren en waardevolle informatie te verzamelen over annulerings- en verliespercentages. U kunt ook uw prijzen op afstand wijzigen en uw cashflow in de gaten houden. Dit is het beheersinstrument voor uw kassasysteem.
Functionaliteiten
- Volg uw verkoop op afstand en in real time
- Exporteer de boekhoudkundige gegevens
- Realiseer gedetailleerde statistieken over uw verkoop
- Genereer rapporten
- Voeg uw producten toe en wijzig ze
- Wijzig klantgegevens
- Wijzig uw prijzen
- Hou uw cashflow in de gaten
- Hou de uurroosters van uw werknemers bij
WAAROM RESTOMAX KIEZEN VOOR UW BACKOFFICE SYSTEEM?
Een budget aangepast aan uw behoeften
Een compleet ecosysteem
Makkelijk & tijdbesparend
RESTOMAX lost al uw problemen op
Om installaties te versnellen, kosten te verlagen & het beheer van uw vestigingen te vergemakkelijken, zijn wij de enige partner in België die aan AL uw behoeften kan voldoen.
Integraties - Wij installeren ze voor je
Onze partners bieden u tal van integraties aan die u toelaten uw activiteit te laten groeien en aan efficiëntie te winnen.
VRAAG UW GRATIS DEMO EN OFFERTE AAN
Verspil geen tijd meer, start nu met de vereenvoudiging en de groei van uw bedrijf.