Shyfter
Geen kopzorgen meer met uw werkroosters, Shyfter is een geïntegreerde tijdregistratie- en planningssoftware die uw leven zal vereenvoudigen!
Shyfter is een SaaS-software voor tijdregistratie en personeelsplanning. Als werkgever stelt deze tool u in staat om het rooster van uw werknemers te beheren en hun werktijd te registreren op een tablet of smartphone, zowel op de werkplek als wanneer ze onderweg zijn.
Als u een horecavestiging beheert, weet u dat personeelsplanning snel een puzzel kan worden… Gelukkig heeft Shyfter aan alles gedacht om uw leven gemakkelijker te maken.
Het opstellen van roosters voor vaste en variabele uren, automatisch invullen, tijdregistratie, verlof- en afwezigheidsbeheer. Maar dat is nog niet alles: optimalisatie van werktijden, overuren, Dimona, automatische contracten, productiviteitsberekeningen, loonkostberekeningen, enz.
Dit alles, verbonden met Restomax en uw sociaal secretariaat. Shyfter zal u blijven verbazen, met gegarandeerde tijdwinst!
Naast aanzienlijke tijdwinst biedt Shyfter u nog vele andere voordelen:
- Installatie in 5 minuten
- Uiterst intuïtieve en leuke interface, 24/7 toegankelijk en 100% veilig
- Vrije shifts en onbeschikbaarheden
- Tijdregistratieregels
- Vereenvoudigd loonproces
- Productiviteitsberekeningen
- Verbinding met sociaal secretariaat en RSZ
Dankzij de integratie tussen Shyfter en Restomax wordt de omzet in uw zaak en de registraties van uw werknemers direct in Shyfter opgenomen vanuit de kassa. Bovendien biedt Shyfter u productiviteitsberekeningen en de werkelijke kosten van uw personeel.
Dit stelt u in staat om een volledig geïntegreerd ecosysteem te gebruiken om uw zaak zo eenvoudig mogelijk te beheren.
Voor meer informatie kunt u terecht op de website van Shyfter: https://shyfter.be