Update 2.3.18

Overzicht van de belangrijkste nieuwe functies en verbeteringen in versie 2.3.18 van de RESTOMAX app :

    • Implementatie van de nieuwe branding in de RESTOMAX applicatie.
    • Een optie toegevoegd om de knoppen “Verzenden” en “Betalen” om te keren op het verkoopscherm.
    • Geoptimaliseerde weergave van rijen en scheidingen toegevoegd. 
    • Integratie van CASHMATIC in de POS. 
    • Loyalty gegenereerd vanuit SMARTKIOSK en gebruikt in het betaalscherm als de “online betalen” optie actief is. 

 

  • Enkele extra functies:
    • Toevoeging van een optie waarmee Arbeid in/Arbeid uit kunnen worden gedaan vanaf een Slave. 
    • Toevoeging van cashless in de klanten accountweergave (toevoegen en verbruik). 
    • Toevoeging van een optie in de SMARTKIOSK om het type verbruik op te vragen bij opstarten en afrekenen. 
    • Orderbeheer: rapport afdrukken voor de samenvatting van de lijst met items op bestelling. 
    • Het mogelijk maken om een nieuwe organisatie, entiteit en winkel aan te maken bij het implementeren van een SMARTKIOSK. 
    • Optimalisatie van FDM logs. 

Nieuwe huisstijl voor de RESTOMAX applicatie

RESTOMAX evolueert met een gloednieuwe visuele identiteit!

Nieuw logo : Een gemoderniseerd ontwerp voor een dynamischer en professioneler imago.

🎨 Nieuwe kleuren : Een nieuw palet voor een meer meeslepende en elegante ervaring.

🖥️ Nieuw thema : Een vernieuwde interface voor soepeler en intuïtiever browsen.

 

 

Implementatie van RESTOMAX Book in de POS

Vanaf nu kunnen de reserveringen van RESTOMAX Book direct in de kassa worden beheerd, voor een soepele en geoptimaliseerde ervaring.

Belangrijkste kenmerken :

  • Reserveringen maken en wijzigen
  • MStatus bijwerken (bevestigd, geweigerd, geannuleerd, geïnstalleerd, enz.)

  • Tafels toewijzen bij het reserveren

Navigatie en beheer :

Een nieuwe knop in het tafelplan biedt snelle toegang tot het scherm voor reserveringen.
Dit scherm biedt :

  • Filters op dienst (lunchtijd, avond, enz.)
  • Een zoekbalk
  • Filters op reserveringsstatus (bevestigd, geweigerd, geannuleerd, geïnstalleerd, etc.)

Het is ook mogelijk om het rooster te filteren op status voor eenvoudiger beheer.

Wijziging en toewijzing van reserveringen :

De volgende acties zijn beschikbaar voor elke reservering :

  • Reservering bewerken
  • Wijzig status
  • Een tafel selecteren en toewijzen

Klant toevoegen vergemakkelijken client :

Bij het invoeren van een boeking maakt een validatieknop (groene vinkje of OK-knop op het virtuele toetsenbord) het mogelijk om een klant die al bestaat in de database te identificeren en op te halen aan de hand van het telefoonnummer, waardoor het registratieproces wordt vereenvoudigd.

 

 

Nieuwe knopindeling in het winkelmandje

Er is nu een nieuwe modus beschikbaar in de winkel, waarmee je de locatie van de knoppen “Betalen” en “Verzenden” in het winkelmandje kunt omkeren.

Veranderingen in de interface :

  • De knop “Betalen” staat nu bovenaan het mandje.
  • De knop “Verzenden” staat nu onderaan het mandje.

Voorwaarden :

Deze modus is alleen beschikbaar als de optie “TOGGLE SEND” is geactiveerd.
Het biedt een verbeterde ergonomie afhankelijk van de voorkeuren van de gebruiker. .

Geoptimaliseerde weergave van rijen en scheidingen toegevoegd

Er is nu een nieuwe optie beschikbaar op de kassa, waarmee de verzending van gerechten naar de keuken soepeler en gestructureerder kunnen worden beheerd.

Belangrijkste functies :

  • Geoptimaliseerde weergave: Hiermee kun je precies zien welke rijen wachten om verzonden te worden. :
    • Het is onmogelijk om de rest van de gerechten uit te vragen voordat de voorgerechten zijn uitgevraagd.
    • Uitzondering: De rij “Overige” (items zonder rang) kunnen op elk moment worden verzonden

  • Beschikbare rangen markeren: Zodra een ticket is verzonden, is de volgende rang duidelijk herkenbaar voor de gebruiker.

  • Code court pour chaque rang : Un code est désormais attribué à chaque rang dans les paramètres, permettant de voir en un coup d’œil, depuis le plan de salle, à quel stade du repas se trouve une table.

Integratie van CASHMATIC in RESTOMAX

Belangrijkste kenmerken :

  • Cashmatic toevoegen en beheren vanuit POS: Configuratie en activering rechtstreeks in de toepassing.

  • Toegang tot de CASHMATIC web interface: Een “Administrator” knop in de instellingen geeft toegang tot de web interface voor het beheren van de muntautomaat.

  • SBetaling volgen :

    • Een speciale gebruikersinterface toont de betaalstatus in realtime.

    • Exemple : Voorbeeld: een gedeeltelijke betaling van €10 naar de wisselautomaat sturen.

  • Vereenvoudigde teruggave :Teruggaven kunnen rechtstreeks vanuit RESTOMAX worden gedaan

Creatie en gebruik van RESTOMAX loyaliteit toegevoegd vanuit SMARTKIOSK

Le SMARTKIOSK ondersteunt nu het RESTOMAX loyality systeem, waardoor klanten hun saldo direct vanaf de kiosk kunnen controleren en gebruiken.

Nieuwe functies :

  • Weergave saldo: Het beschikbare bedrag is nu zichtbaar op het scherm van de kiosk.

  • Met een nieuwe knop op het betaalscherm kun je je verzamelde punten gebruiken.

  • Verbeterde beveiliging :

    • Dubbele controle vereist om het saldo te gebruiken.

    • Validatie via RFID kaart of QR code beschikbaar in de RESTOMAX klantenapplicatie.

Enkele extra functies

  • Arbeid In / Arbeid Uit vanop een Slave

    Er is een nieuwe optie beschikbaar, waarmee Arbeid In / Arbeid Uit direct vanaf een Slave kunnen worden gedaan..

  • Cashless zichtbaar in de klantrekeningweergave

    Cashless (eten en consumpties) zijn nu toegankelijk in de klanten accountinterface, waardoor transacties beter zichtbaar zijn.

  • Optie om het type consumptie aan te vragen op SMARTKIOSK

    Een nieuwe optie maakt het mogelijk om op twee belangrijke momenten het type drank uit vragen (ter plaatse, afhaling, levering, enz.):

    • Wanneer de kiosk opstart
    • Tijdens het afrekenen

  • Bestelbeheer: Afdrukrapport met samenvatting van artikelen

    Er is nu een rapport beschikbaar om de lijst met bestelde artikelen samen te vatten, waardoor het eenvoudiger wordt om afdrukken in de keuken te beheren en te controleren.

  • SMARTKIOSK implementatie gemakkelijker gemaakt: wanneer een SMARTKIOSK wordt geïmplementeerd, is het nu mogelijk om automatisch toe te kennen:
    • Een nieuwe organisatie
    • Een nieuwe entiteit
    • Een nieuwe winke

  • DM log optimalisatie, prestatieverbetering